18 mar 2023

Zaczyna się, Silicon Valley Bank ogłosił upadłość!

 Zastanawiałem się w jaki sposób ogłoszą konieczność wprowadzenia cyfrowej waluty znanej już jako CBDC czyli Central Bank Digital Currency.

 Wszystko, co robią opiera się na schemacie PROBLEM-REAKCJA-ROZWIĄZANIE. 

Z pewnością upadły duży bank jest problemem, a jak upadnie kilka w tym centralne, to będzie duży problem. Tak właśnie myślę będzie to wyglądało, że masowo zaczną upadać banki i rozwiązaniem będzie wprowadznie cyfrowej waluty. Będzie to największy ze wszystkich kryzysów, jakie dotąd mieliśmy, zwany również WIELKIM RESETEM. W związku z tym, jeżeli trzymacie pieniądze w banku, to wyjmijcie je póki można. Jak Wasz bank ogłosi upadłość, to będzie za późno, żeby wypłacić oszczędności, w szczególności, jeżeli macie ich bardzo dużo. Jakiś czas temu byłem świadkiem takiej sytuacji w moim banku. Klient chciał wypłacić 300tys. zł. ponieważ kupował mieszkanie. Ku jego wielkiemu zaskoczeniu okazało się, że może wypłacić jednorazowo tylko 20tys. zł., ewentualnie 80tys. zł. z tygodniowym wyprzedzeniem. Więc klient był totalnie ugotowany i na nic były krzyki i straszenie sądami. Ja już od kilku lat nie trzymam pieniędzy w banku, mam tylko tyle, żeby wystarczyło na opłacenie bierzących rachunków. Jeżeli mam jakieś oszczędności, to po prostu inwestuję w cokolwiek, co może w przyszłości przynieść mi zysk. Gorąco polecam takie podejście do sprawy.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zastrzegamy możliwość usunięcia komentarza,gdy będzie on obrażliwy w stosunku do autora artykułu,lub gdy będzię wulgarny.